دانشجویان بوکانی (بئی کندی) از فشار محرومیت به استانداری تذکر دادند*****

آذوح: دانشجویان بوکانی در نامه‌ای به استاندار آذربایجان‌غربی خواستار "همپایی دولت با مردم نیک‌اندیش در رفع تنگناها و محرومیت‌ها" شدند.
جمعی از دانشجويان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پيام نور، علمی ـ كاربردی و دانشكده پرستاری بوكان مطالبات شهروندان آذربایجان جنوبی را خطاب به قربانعلی سعادت منتشر کردند.
این دانشجویان در نامه‌ی خود متذکر شده‌اند که "شهرستان بوکان برخلاف تصورات و اظهارات خلاف واقع، از مشکلات و چالش‌ها و معضلات مضاعفی رنج می‌برد و بسیاری از پروژه‌های عمرانی این شهرستان تاریخی شده‌اند .
تسریع در انتقال آب شرب بوكان، ایجاد مزرعه‌های تحقیقاتی، رسیدگی عاجل به مسکن مهر، توجه ویژه به کارگران، حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد، توسعه‌ی فضای کسب و کار و توجه شایسته به طرح هادی روستایی از جمله‌ی مطالبات دانشجویان بوکانی است.
در بخشی از این نامه آمده: انتظار داریم با شنيدن ندای دانشجويان با تعيين تكليف و مشخص كردن فرماندار بوكان در يک مقطع زمانی كوتاه و پايان دادن به ماه عسل مديران شهرستان در تسریع روند پیگیری به مسائل شهرستان بوكان اوامر مقتضی را صادر فرمائید.
آنان همچنین در این نامه که سایت‌های محلی آن را انتشار داده، "منتظر هرگونه واكنش و پاسخ در سايت رسمی استانداری" می‌باشند.
جمعیت شهرستان بوکان بالغ بر ٢٢٥ هزار نفر می‌باشد.
آذوح
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn