آقای روحانی، خشک شدن دریاچه اورمو از ۷۰ به ۹۰ درصد در دولت شما افزایش یافت

آذوح: قاضی پور گفت: آذربایجان غریب، شهرستان مظلوم اورمو اینک در اثر سرمازدگی اول سال جاری با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که نیازمند کمک مجلس و دولت است. آقای رئیس جمهور، مردم غیرتمند آذربایجان چشم انتظار اقدام عملی ما هستند. به داد دریاچه اورمو برسید، نرسیدید خشک شدن آن از ۷۰ به ۹۰ درصد در زمان دولت شما اتفاق افتاد.
وی خطاب به کردوانی گفت: آقای کردوانی در همه جا می گوید دریاچه اورمو باید خشک شود. شما با عینک کویر به کل ایران به خصوص دریاچه اورمو نگاه می‌کنید و همه جا را کویر می‌بینید. مردم آذربایجان با آه و آب چشم خود دریاچه را مشاهده می‌کنند، هر روز عقب‌تر می‌رود و شاهد آخرین نفس‌های این دریاچه هستند.
نماینده مردم اورمو با بیان اینکه بنده تمام نظرات خود را در مورد تمام مسائل در صحن علنی مجلس بیان می‌کنم، گفت: من هیچ گونه سایت و صفحه شخصی در هیچ جا ندارم؛ اگر دوستان محبت می‌ کنند و به اسم حقیر در فیس بوک و سایت‌های دیگر صفحه باز می‌کنند، تقاضا دارم تعطیل کنند چرا که من موافق این حرکات نیستم و علاقه ندارم از طریق بوق‌های سرمایه‌داری و آمریکا چیزی راجع به حقیر اعم از بد و خوب گفته شود.
قاضی‌پور در پایان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان به حد و اندازه لازم و کافی وجود دارد و خود را بی نیاز از این ابزارهای استعماری می‌دانم، اگر به راحتی از رئیس جمهور و وزرایش شکایت می‌کنیم و رسیدگی می‌شود این موضوع آزادی را نشان می‌دهد.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn