فرمانده سپاه عاشورا رئیس هیات مدیره ی تراکتور سازی می شود

آذوح: سردار غلام عسکر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا به زودی جانشین علی اکبر پورجمشیدیان در هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز می شود.
به گزارش نصر نیوز به نقل از ایرنا،مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بحث استعفای سردار پورجمشیدیان از ریاست هیات مدیره باشگاه جدید نبوده و این موضوع از سه ماه قبل مطرح بود که در نهایت طی روزهای اخیر استعفای کتبی ایشان به هیات مدیره باشگاه تقدیم شد.
جمشید نظمی افزود: با توجه به اینکه تیم فوتبال تراکتورسازی در این مدت دوره حساسی در لیگ برتر و جام حذفی را در پیش داشت، تصمیم بر این شد پورجمشیدیان همچنان به عنوان رییس هیات مدیره به فعالیت خود ادامه دهد.
وی گفت: طبیعی بود پس از اتمام لیگ برتر و جام حذفی به دلیل انتقال سردار پورجمشدیان از تبریز به تهران ایشان از سمت خود کناره گیری کنند.
نظمی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا به عنوان جانشین پورجمشیدیان ریاست هیات مدیره باشگاه را بر عهده خواهد گرفت.
وی شایعه کناره گیری خود از سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی را تکذیب کرد و گفت: تمام این اخبار ساخته و پرداخته تعدادی از رسانه ها و سایت های مغرض است و من به هیچ عنوان از سمت خود استعفا نمی دهم.
نظمی ادامه داد: من با پورجمشیدیان به باشگاه تراکتورسازی نیامده ام که با رفتن ایشان بروم.
وی گفت: با تمام توان و قدرت در خدمت باشگاه مردمی و پرهوادار تراکتورسازی هستم و هر آنچه در توان داشته باشم برای ارتقای روز افزون جایگاه این تیم انجام خواهم داد.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn