هافینگتون پست: هواپیمای مالزی احتمالا به وسیله آمریکا سرنگون شده است

آذوح: در پی ناپدید شدن هواپیمای مسافربری بوئینک 370 مالزیایی، تاکنون نظریه های مختلف وعجیب وغریبی در باره گم شدن این هواپیما داده شده است. از جمله این نظریه ها احتمال ربوده شدن هواپیما و هدایت آن به افغانستان تا نظریه احتمال ربودن آن بوسیله موجودات فضایی است.
در راستای این نظریه ها روزنامه "هافینگتون پست"، روز چهارشنبه، 23-4-2014 نوشت احتمال دارد، ارتش آمریکا این هواپیما را هدف قرار داده و سرنگون کرده باشد، و اکنون برای سرپوش گذاشتن بر این حادثه تلاش می کند.
این روزنامه به نقل از جان چاکمن، صاحب نظریه جدید که در شرکت های بزرگ نفتی مشغول به کار بوده، نوشت: احتمال دارد این هواپیما توسط ایالات متحده آمریکا به اشتباه یا عمدا، هدف قرار گرفته شده باشد.
گفتنی است که تا کنون، هیچ مدرکی دال بر صحت این نظریه وجود ندارد.
چاکمن در مقاله خود گفته است که آثار باقی مانده هواپیما را می توان در عمق چهار مایلی زیر سطح دریا پیدا کرد. در سطحی که به عقیده او بسیار خطرناک است و رسیدن جستجو گران به آن نقطه بسیار بعید به نظر می آید به همین دلیل واشنگتن اطمینان کامل دارد که شواهد فیزیکی همچنان مخفی خواهد ماند".
وی در مقاله اش می افزاید:" دلیل قاطعی برای نظریه ام ندارم اما با توجه به اینکه آمریکا پیشتر به اشتباه هواپیماهای غیر نظامی را هدف قرار داده بود بنابرین دور از ذهن نیست که اینبار نیز بوئینگ مسافربری مالزی را هدف قرار داده باشد.
وی افزود: "من هیچ نظری در باره اینکه چه کسی دستگاه های ارتباطی هواپیما را از کار انداخته و هواپیما را به سطح بسیار پایین آورده ندارم. آیا خلبان یا رباینده ای آن را از کار انداخته نمی دانم، اما خوب میدانم که این حادثه نمی تواند دور از چشم شبکه های تجسسی ارتش آمریکا اتفاق افتاده باشد".
این در حالی است که جستجوگران هواپیمای مالزی اخیرا گفته اند که شاید اصلا هواپیما در جنوب اقیانوس هند سرنگون نشده باشد و این بدان معنی است که جستجوهایی که طی هفته های گذشته بوسیله چندین زیر دریایی و هواپیما انجام گرفت همه بیهوده و بی نتیجه بوده باشد.
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn