Warning
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, Component not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading component: com_content, Component not found.
  • Error loading component: com_content, Component not found.

رسوایی جهانی رژیم اسیدپاش توسط مردم ایران؛ هیچ عذری از حکومتی ها پذیرفته نخواهد شد - دکتر کاوه احمدی علی آبادی

عضو هئيت علمي دانشگاه آبردين با رتبه پروفسوري
عضو جامعه شناسان بدون مرز(ssf)
مردم باوجدان ایران، بار دیگر با وجود فضای رعب و تهدید رژیم ملاها به صحنه اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز بازگشتند و یک رفتار کثیف دینی را در حکومت ملاها و پاسداران تقیبح کردند. در حکومتی بودن اسیدپاشی ها همین بس که رژیم به جای دستگیری اسیدپاشان، کسانی را که این رفتار سازمان یافته شنیع را خبررسانی کرده بودند، دستگیر کردند. آن نشان داد، حکومت کنونی نه تنها در جنایت های سازمان یافته ای از این دست نیز دست دارد که از آن حمایت و پشتیبانی بعد از وقوع جرم نیز می کند (گفتگوهای اخیر انصار حزب الله ایران با دولت ایران را –که مخالف اقدامات خودسرانه آنان بود، و حتی تهدید دولت و مردم را هنوز به یاد داریم). نمونه های آن را در گذشته نیز دیدیم؛ قتل های زنجیره ای زنان کارتون خواب (کرمان و...)، ربایش و کشتن روشنفکران و دگراندیشان که به قتل های زنجیره ای موسوم شد (و رژیم ملاها تنها تعداد اندکی را فاش کرد)، قتل نوکیشان، برخوردهای زنجیره ای با روزنامه نگاران و روزنامه ها، اذیت و آزار بهائیان و هزار و یک جنایت سازمان یافته دیگر (از جمله رفتارهای سازمان یافته "مقامات کنونی حکومت" در آتش زدن زنجیره ای سینماها در قبل از انقلاب که فاجعه سینما رکس آبادان بزرگترین جنایت شان بود که کردند و به گردن شاه انداختند) که اسیدپاشی آخرین موردش بود که حاصل معرکه گیری بود که اخیراً ملاها و حکومتی های ایران با اصطلاحات خودساخته "بدحجابی" و "تفکیک جنسیتی" راه انداختند. در حالی که از همان آغاز این جنایت ها، عاملان اسیدپاش را دستگیر کردند که با عنوان انصار الحجت اصفهان فعالیت می کنند (و حتی دارای مسجد و مدرسه ای رسمی و اختصاصی هستند) و از محرومان و متعصبان اطراف اصفهان اند و رژیم بدنبال ساخت یک داستان خیالی دیگر (داستانی در حد شأن و شعور و شخصیت خودشان) است (دلیل تناقض گویی هایش نیز همین است) تا نقش تحریکات عوامل خود را در قالب گروه های فشار که توسط وزارت اطلاعات ایران سازماندهی می شوند و روضه خوان های بی سوادشان در دلقک بازی های روز جمعه شان را سرپوش بگذارند.
موضوعی که در اسلام به عنوان "قانون" نیامده (مثل امر به معروف و نهی از منکر) اگر قانون کردید، مشکلات عدیده ایجاد می کند و به همین سبب در اسلام به عنوان قانون نیامده است. چیزی را که دین خدا حرام اعلام کرده (یعنی دارای حرمت و نه مجوزی برای اعمال زور) آن را به نام حکومت اسلامی یا هر عنوان دیگر حلال کردید (مثل دزدی، قتل، پنهان کاری فساد و هر آنچه به نام أوجب الواجبات انجام می دهید) فاجعه می شود و همگان را از دین بیزار و فراری می کند و رفتاری که به مثابه یک منش توصیه شده، اگر به شریعت بدل کردید، افراط می شود و ضد دین می گردد (مثل حجاب اجباری) و هر آنچه به نام خلوص در دین تشدید کردید، به تعصب بدل می شود (مثل قتل های ناموسی). این ها در حد شعور چند آخوند و روضه خوان (کون نشور به معنای دقیق کلمه) نیستند و متأسفانه توسط یک تیم امنیتی خطرناک (شاخه موساد در ایران با نام رمز "زیتون") به قدرت رسیده اند و می بینید که در هر تصمیم شان معضلی برای جامعه، مردم و کشور می سازند و البته به زودی شرّشان برای همیشه از سر مردم کم خواهد شد.
به مردم عزیز ایران  و فعالان جنبش سبز قبلاً قول داده بودم که جانیان رژیم و سرکوبگران جنبش سبز را به گونه ای به سزای اعمالشان خواهم رساند که حتی در خواب های شان نیز نتوانند تصورش را بکنند و مدتی است که می بینند چگونه پاسداران بی ناموس سرکوبگر و مزدورشان مثل سگ در سوریه کشته می شوند (به مدت سه سال تاکنون، هفته ای نیست که خبر مرگ تعدادی از آنان گزارش نشود) و حتی جنازه های بسیاری از آنان سالم نمی ماند و بدست آدم خواران می افتد (و اینک در مقایسه با آنچه در آینده به سرشان خواهد آمد، عروسی شان است) و اخیراً عراق نیز (پس از ساقط کردن دولت دست نشانده شان) به این "سلاخ خانه قصاص جانیان و مزدوران شان" اضافه شده است و این تازه آغاز مجازات شان است. به شما قول خواهم داد که کلیه نه تنها عاملان کم شعور و متعصب اسیدپاشی که علاوه بر آن، آمران و شرکای رژیم ملاها را به سزای اعمال شان خواهم رساند؛ یک به یک شان بی کم و کاست (و هیچ عذری را از هیچ یک شان نخواهم پذیرفت –تحت عنوان "مأمور و معذور" و هر عنوانی دیگر- و آنان آرزو خواهند کرد که ای کاش بدنیا نمی آمدند). حکومتی هایی که به هر شکلی در اسیدپاشی اخیر و برخورد با مردم نقش داشتند؛ از آنانی که آدرس عوضی دادند تا تحریکات شان بابت "حجاب اجباری" و بدحجابی پنهان شود، گرفته تا (به خصوص) امام جمعه های رژیم که در تنور حجاب اجباری و "بدحجابی" دمیدند و پس از اسیدپاشی نیز بر آن اصرار ورزیدند و "به ویژه نمایندگانی" که طرح موسوم به "حجاب و عفاف" و "امر به معروف و نهی از منکر" را در مجلس امضاء کردند و از امنیتی هایی که به دستگیری فعالان مدنی و روزنامه نگاران و خبرنگاران این جنایت پرداختند تا نامسئولان قوه قضاییه که در این خیمه شب بازی نقش کردند و می کنند، به سزای اعمال شان خواهند رسید. باشید تا با چشمان خود ببینید؛ حجت بر همگان تمام.      
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn