Warning
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, Component not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading component: com_content, Component not found.
  • Error loading component: com_content, Component not found.

سرانجام اکراد مهاجر در آزربایجان جنوبی- آتابای همدانی

دیدار اخیر ملا یونسی وزیر اطلاعات قبلی و مسئول امور اقلیتهای قومی و دینی جدید، با جبهه متحد کورد، سه مطلب مهم را روشن میسازد که لازم است با دقت مورد بررسی قرار گیرند.
ملا یونسی ظاهراً با اکراد سنی مذهبی که طبق قانون صریح جمهوری آخوندی حتی اجازه ساخت مسجد در تهران ندارند و آموزش زبان مادری آنها هم ممنوع است، دیدار دوستانه ای داشت!!!! و در طی آن دیدار، آندو دوست صمیمی که بارها با هم جنگیده اند (ملا یونسی و اکراد)، قرار بر آن گذاشتند که بعد از این، استان آزربایجان غربی را کردستان معرفی کنند!!!!! و اکراد سنی مذهب را در امور سیاسی استان آزربایجان غربی وارد کنند!!!!
1 . با توجه به این نکته که این اعلامیه در حکم اعلان جنگ جمهوری آخوندی فارس علیه تمام ملت تورک آزربایجان می باشد، اینجا سؤالی پیش می آید که چرا جمهوری آخوندی فارس، در حالیکه هم از درون و هم از بیرون در انتظار جنگ است، باید چنین تحریکی علیه ملت آزربایجان را مطرح کند؟؟؟!!!
2 . چرا جمهوری آخوندی فارس، اکراد سنی را در اداره امور سیاسی استان کردستان وارد نمیکند ولی اصرار دارد که اکراد سنی مذهب را در امور سیاسی استان شیعه نشین آزربایجان غربی وارد سازد؟؟؟!!!
3 . با توجه به این نکته که اظهارات احمقانه ملا یونسی مبنی بر کردستان نامیدن آزربایجان غربی، حتی تورکان غافل و بی تفاوت را بیدار و آنها را در صف تجزیه طلبان قرار خواهد داد، پس چرا چنین حرف احمقانه ای زد؟
با جمع بندی مطالب بالا می توان نتیجه گرفت که تحریک بسیار شدید ملا یونسی علیه ملت آزربایجان فقط یک دلیل دارد و آن اینست که رژیم آخوندی ایران سال 2015 را سال پایانی حکومت خود میداند و به فکر آینده نیست تا ملت آزربایجان را از خود راضی نگه دارد، بلکه بفکر لحظه کنونی است که پایان کار حکومت آخوندیست.
اختلاف بسیار شدید بین ملایان رژیم آخوندی، افت قیمت نفت بیش از 50% و احتمال کاهش بیشتر، و پایان ضرب الاجل جمهوری آخوندی برای بستن زرادخانه اتمی. دلیل بر پایان کار حکومت 36 ساله آخوندها است. با درآمد ناچیز کنونی صادرات نفت و پایان ضرب الاجل انرژی اتمی، واضح است که رژیم فرسوده جمهوری آخوندی در آستانه ورشکستگی اقتصادی و سیاسی است و خودشان این مطلب را بهتر میدانند.
ترس رژیم آخوندی فارس از خشم ملت تورک بحدی است که بفکر تعدیل خشم انتقام ملت آزربایجان افتاده است. بنابراین رژیم آخوندی در بازی شطرنج سیاسی، قصد دارد تا از مهره سیاسی بی مخ بنام «ناسیونالیسم کردی» استفاده کند. همان اکرادی که همیشه در تاریخ آلت دست دیگران بودند. چنانچه صدام حسین، اکراد ایرانی را مسلح میکرد تا با ایران بجنگند و ایران نیز اکراد عراقی را مسلح میکرد تا با عراق بجنگند و کشور یونان هم اکراد ترکیه را مسلح میکرد تا با ترکیه بجنگند. اکنون رژیم ایران نیز اکراد مهاجر در خاک آزربایجان را علیه آزربایجان مسلح میکند تا موقع جنگ داخلی در ایران جعلی، فارسها از انتقام خشم ملت آزربایجان تا حدودی در امان باشند. واضح است که اگر آزربایجان با اکراد مسلح وارد جنگ شود، باید در دو جبهه بجنگد (جبهه فارس و جبهه کردی)، بنابراین فارسها تنها نخواهند ماند و آتشفشان خشم ملت آزربایجان باید دو جبهه عمل نماید و این بمعنی تقسیم آتشفشان خشم ملت آزربایجان است.
اظهارات فاسد و احمقانه ملا یونسی مشخص میسازد که کشور ایران جعلی در یک قدمی جنگ داخلی و خارجی قرار دارد و رژیم آخوندی فارس از ترس انتقام ملت آزربایجان، قصد دارد تا جبهه جنگ جدیدی علیه آزربایجان بسازد تا در موقع جنگ تنها نماند.
استانیکه بغلط کردستان ایران نامیده میشود، هم اکنون با اکثریت جمعیت تورک شیعه در اختیار تورکان است اما صدا و سیمای شاه و شیخ فارس، آنجا را عمداً کردستان می نامند، زیرا از جمعیت 40 میلیونی تورکان آزربایجان جنوبی وحشت دارند و در خیال خام خود میخواهند سرزمین تورکان را به اکراد بدهند تا تعداد تورکان در خاک آزربایجان کمتر شود!!!! اما ملت تورک آزربایجان از جانش میگذرد ولی از ناموس و خاکش نمی گذرد.
با توجه به تحریک اکراد تروریست توسط رژیم آخوندی فارس، خیلی واضح است که اکراد تروریست طمع کرده و به آزربایجان حمله خواهند کرد. همانگونه که تروریست قاسملو به آزربایجان غربی حمله کرد. ملت آزربایجان باید بداند که حمله چریکهای تروریست اکراد به آزربایجان جنوبی حتمی است و اگر آماده نباشیم، سناریوی قاسملو و اسماعیل سمیقو دوباره تکرار خواهند شد.
ملت آزربایجان چکار باید بکند؟
رهبران ملی و ملت آزربایجان باید دو کار اساسی انجام دهیم
1 - تمام اسناد و عکسهای مربوط به مهاجرت اکراد از کردستان عراق به آزربایجان جنوبی را در یک کتاب یا جزوه جمع آوری کرده و آنها را بدنیا معرفی کنیم تا به روش دیپلماتیک دنیا را قانع کنیم که اکراد در خاک آزربایجان جنوبی مهاجر هستند و بومی نیستند. اکراد با کمک فارسها و با نقشه بریتانیا در آزربایجان جنوبی ساکن شده اند و با ترور، سر بریدن تورکها و فراری دادن تورکان صاحب خانه از دیار خود، در غرب آزربایجان ساکن شده اند. طبق اصل «کنوانسیون ژنو»، اگر مهاجر در کشور میزبان به اعمال غیر قانونی مانند؛ ترور، قاچاق، شرارت مشغول باشد، کشور میزبان میتواند هم آن مهاجران و هم فرزندان آنها را بیرون کند. چون اکراد در آزربایجان به تمام شرارتها مانند ترور، سر بریدن، قاچاق مشغول هستند، ما خیلی راحت میتوانیم اکراد مهاجر تروریست را از آزربایجان جنوبی بیرون کنیم. کافیست تمام مدارک لازم مبنی بر مهاجر بودن اکراد را گردآوری کرده، آنگاه بیرون کردن اکراد آسان است. 
کتابهایی مانند: تاریخ مشروطه ایران، تاریخ هیجده ساله آزربایجان، ارومیه در محاربه عالم سوز، اعترافات دکتر صادق زیبا کلام، تمام دایرة المعارفات مربوط به آزربایجان و کردستان و هر سند معتبر دیگر. مثلاً در یکی از شماره های (روزنامه همشهری دوره محمد خاتمی) در صفحه اول روزنامه اقرار کرده است که دولت جمهوری اسلامی ایران بیش از 124 هزار کرد عراقی را در شمال غربی ایران (آزربایجان جنوبی) اسکان داده است. باید شماره آن روزنامه همشهری را پیدا کرد. اعترافات معاون سیاسی امنیتی استاندار آزربایجان غربی در رابطه با «میزبانی از 600 هزار پناهنده کرد عراقی در دهه 70، میهمان نوازی مردم آزربایجان غربی را نشان داد». در کتب تاریخ هیجده ساله آزربایجان و تاریخ مشروطه ایران، عکسهایی از مهاجرت اکراد به آزربایجان جنوبی چاپ شده اند و باید آنها را جمع آوری و انتشار نماییم. در بسیاری از دایرة المعارفات ایرانی و خارجی قدیمی، به بافت تورکی شهرهای بانه، ساوجبلاغ (مهاباد جعلی)، سقز (که اسم تورکی است)، بئی کندی (بوکان جعلی)، سیئنان دژ (سنندج جعلی) اشاره میشود، باید آنها را جمع آوری کرد. مقداری را بنده جمع آوری کرده ام و در مقاله هایی مانند «نسل کشی ترکان آذربایجان توسط کردان»، «ضرورت اخراج کردان شورشی از آزربایجان» منتشر کرده ام
اکراد عراقی مهاجر (حدوداً 600 هزار نفر) که در زمان جنگ از عراق به آزربایجان جنوبی مهاجرت کرده اند، غالباً دو پاسپورت یا دو تا شناسنامه دارند. هم شناسنامه عراقیشان را حفظ کرده اند و هم شناسنامه و پاسپورت ایرانی گرفته اند. زندگی آنها با کولبری یا قاچاق بین ایران و عراق میگذرد، بنابراین جمعیت آنها دو بار شمارش میشود. یکبار در کردستان عراق و یکبار در ایران!!! بدینصورت سیاهی لشکر اکراد بیشتر بنظر می آید.
2 - باید تمام اسناد مربوط به شرارتهای اکراد در آزربایجان جنوبی را جمع آموری کرد. مانند ترورهای گروهکهای تروریستی پژاک، کومله، دموکرات کردستان، اسامی و تصاویر سربازهای آزربایجانی که توسط تروریستهای اکراد شهید شده اند. فیلمها و تصاویر قاچاق مواد مخدر توسط اکراد که از تلویزیون پخش میشوند (اخیراً سازمان سیا اثبات کرده که چریکهای پژاک در کار قاچاق مواد مخدر هستند). مثلاً خاطرات دکتر چمران در مورد شرارتها و جنایات اکراد در آزربایجان غربی. همه باید جمع آوری شوند. هر کس قسمتهایی را جمع آوری و منتشر نماید و بعداً همه را با هم چاپ میکنیم.
ملت تورک آزربایجان بدانید که حمله نظامی اکراد تروریست به غرب آزربایجان حتمی است و باید آماده باشیم. در موقع جنگ با اکراد تروریست، خیلی راحت میتوانیم آن آدمکشهای بیرحم را تماماً از آزربایجان بیرون بریزیم، زیرا هم اسناد کافی مبنی بر مهاجر بودن آنها داریم و هم اسناد کافی مبنی بر تروریست بودن آنها داریم
جمعیت اکراد در تمام غرب ایران مجموعاً یک و نیم میلیون هم نمی شود، که در استانهای آزربایجان غربی، آزربایجان سیئنان دژ (سنندج جعلی)، کرمانشاه و ایلام زندگی میکنند. جمعیت اکراد در استان کردستان جعلی حتی به 400 هزار نفر هم نمیرسد و در آن استان تورکها کماکان در اکثریت هستند، اقلیتی هم از لرها و مریوانیها (هورامها) زندگی میکنند. به مقاله «واژه جعلی کرد و کردستان از کجا می آید» بنده مراجعه نمایید. قسمتهای شمالی استان کرمانشاه هم خاک ماد باستان بود و اکثریت جمعیتش کماکان تورک هستند و اقلیتی هم از قوم هورامی. منطقه جنوبی استان کرمانشاه به ما مربوط نمی شود ولی با این وجود بیشترجمعیت آنجا نیز لکهای لر زندگی میکنند و اکراد در اقلیت هستند.
همانگونه که دولت فاشیستی فارس در ایران، مهاجران مظلوم افغانی را بیرون میریزد و دنیا ساکت نشسته است، ما نیز میتوانیم تمام اکراد مهاجر و تروریست را از خاک آزربایجان جنوبی بیرون بریزیم اگر تمام مدارک مبنی بر مهاجر بودن آنها را جمع آوری کرده باشیم. شاهد هستیم که چگونه چند صد نفر چریک عقب مانده، ارتجاعی و بی نظم داعش توانستند شهر دویست هزار نفره کوبانی کرد نشین را به زانو درآورند. اکراد هیچگونه عرضه جنگ ندارند و تنها کاری که از دستشان بر میاید اینست که شبانه به یک روستای تورک نشین غرب آزربایجان حمله کنند و چند نفر روستایی یا سرباز وظیفه را ترور کرده و بعد مانند موش ترسو به کوهستان قندیل عراق فرار کنند. اکراد تروریست خایه جنگ نظامی ارگانیزه را ندارند و زود فرار میکنند.
پیروزی نزدیک است اگر ما فعالیت کافی داشته باشیم. بزودی تمام خاک آزربایجان جنوبی را از سیطره اکراد تروریست و فارسهای نژاد پرست آزاد خواهیم کرد و اکراد را بخاطر نسل کشی ملت تورک به دادگاههای بین المللی خواهیم کشاند. فراموش نکنید وقت تنگ است و باید هرچه زودتر تمام اسناد و عکسهای مربوط به مهاجر بودن اکراد جمع آوری شده و بصورت کتاب یا جزوه ای چاپ شوند. نگران جنگ با اکراد تروریست نباشید، زیرا بی عرضگی اکراد در جنگ با تروریستهای داعش را شاهد هستیم. جمعیت بزرگ آزربایجان جنوبی قادر است در دو جبهه (فارسی و کردی) بجنگد و تمام آن مهاجران فارس و اکراد نمک نشناس را بیرون بریزد اما این بشرطیست که از قبل تمام اسناد مربوط به مهاجر بودن و شرارت اکراد آماد باشند. نه تنها آزربایجان غربی را از آفت اکراد پاک می کنیم، بلکه استان جعلی کردستان و شمال کرمانشاه را که متعلق به آزربایجان است از وجود اکراد تروریست و مهاجر آزاد میسازیم.
آتابای همدانی از کشور آزربایجان جنوبی و شمالی  
   


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn