Warning
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, Component not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading library: joomla, Library not found.
  • Error loading component: com_content, Component not found.
  • Error loading component: com_content, Component not found.

هشدار به حرکت ملي آزربايجان- امین موحدی

حرکت ملی‌ آزربایجان در محاصره عوامل ،سایتها و تشکیلاتهای جعلی  ساخته و پرداخته رژیم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است .
البته سایر ملتهای تحت ستم نیز در مسیر مبارزه براي استقلال خویش ،درگیر این مشکل شده اند اما اینجانب به عنوان یک آزربایجانی وظیفه دارم به هموطنان آزربایجانی خود هشدار دهم و چنین   وظیفه‌ای برای فعالین صادق دیگر ملتهای تحت ستم، بر عهده خود آنان است.
طی‌ یک سال گذشته سایتهاي خلق اساعه وصداهاي ناشناخته مختلفی‌ در حوزه حرکت ملی‌ آزربایجان فعال شده اند که همگی‌ آنها در اقدامی مشترک وهماهنگ به جای هدف قرار دادن شوونیسم حاکم و حاکمیت جنايتکار جمهوری اسلامی ایران، سعی‌ در به بیراهه کشاندن حرکت ملی‌ آزربایجان و سوق دادن افکار عمومي ازتمرکز روي موضوع استقلال آزربايجان جنوبي ومبارزه علیه جمهوری اسلامی ایران به سوی ایجاد جنگ بین ملیتهای تحت ستم در ایران دارند.
این گروه وسایتهاي جديد التاسيس  وحنجره هاي آلوده، در اقدامی هماهنگ با توسل به بهانه‌هایی‌ که از سوی وزارت اطلاعات رژیم در طرف مقابل ایجاد میشود به نفرت بین ملتها از همدیگر دامن زده و حتا جنایات عوامل رژیم در حق ملیتها را به عنوان حرکتی مثبت عنوان مینمایند که براي نمونه ،  تطهیر جنایتکار بالفطره جمهوری اسلامی یعنی‌ ملا حسنی و توجیه جنایات وی میتواند عنوان شود تا جایی‌ که از اين جاني  به عنوان قهرمان ملی‌ آزربایجان در سایتهای به ظاهر حرکت ملی‌ آزربایجان اما در حقیقت وابسته به اتاق فکر جمهوری اسلامی ياد ميشود.
عین این قضیه در بین سایر ملیت‌ها نیز اجرا میشود و اظهارات غیر مسئولانه سایت‌های مشکوک کردي بر علیه آزربایجان جنوبی ،خوراک تبلیغاتی لازم برای جريان مشکوک فعال در حرکت ملی‌ آزربایجان در جهت پیشبرد اهداف وزارت اطلاعات در  این پروژه شوم را فراهم می‌کند وبالعکس.
البته مشکلاتي ارضی بین کردها و ترکها در ایران وجود دارد که حل آن‌، تنها در صورت استقلال هر دو ملت امکان پذیر است ،و در حال حاضرهیچکدام امکان و ابزار‌های لازم برای حل و فصل مناقشات ارضی را ندارند چون اساسا دولت و ساختاری برای اینکار در آنها موجود نیست لذا گشودن جبهه جدیدي عليه يکديگر، نه به صلاح کردها و نه به صلاح ملت ترک‌ آذربايجان جنوبي می‌باشد که اینکار تنها و تنها به سود اشغالگرانی خواهد بود که سرزمینهای هر دو ملت رادر اشغال خوددارند. البته دولتها برای حل اختلافات مرزی یا به شکل دیپلماتیک یا از طریق نظامی اقدام میکنند که امیدواریم ملت آذربایجان جنوبی و ملت کرد راه اول را در آینده سیاسی خود مبنا قرار دهند .
اگر ملتهای تحت ستم  در دام  نقشه شوم وزارت اطلاعات(جنگ داخلي مليتها)  بیفتند راه خروجی از آن‌ برایشان متصور نخواهد بودو از هر طرف که کشته شود سود آن‌ نصيب حاکمیت خواهد شد .تا دیر نشده باید مقابل این نقشه خطرناک وزارت اطلاعات با تمام شدت و قدرت ایستاد.ملتهای تحت ستم برای حل و فصل مشکلات خود  ابتدا باید به شکلی‌ واحد و تمام قد در مقابل حاکمیت شووونیستی و جنایتکار جمهوری اسلامی ایران بایستند نه در مقابل همدیگر.
http://aminmovahedipress.blogspot.com/2014/01/blog-post_23.html
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn