تقلب در انتخابات آشکارتر از همیشه شد: حداکثر ظرف 1 ساعت نتیجه ی انتخابات را اعلام خواهیم کرد!!!

آذوح: مسوول کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات کشور درباره تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه گفت: حسب دستور رییس جمهوری و مصوبه هیات وزیران مقرر شد انتخابات در کلان شهرها به صورت تمام مکانیزه برگزار شود.
معاون وزیر کشور نیز خاطرنشان کرد: دلیل اینکه رییس جمهوری و هیات وزیران این کلان شهرها را انتخاب کردند مشکلاتی بود که در شمارش آرا مواجه می شدیم و چند روز زمان نیاز بود اما اخذ رای الکترونیکی در این شهرها تمام مشکلات را حل می کند و حداکثر ظرف یک ساعت، امکان اعلام نتایج آرا در کلانشهرها وجود دارد.
وی ادامه داد: اخذ رای الکترونیکی را در کلانشهرهای تهران، تبریز، مشهد، کرج، شیراز،کرمانشاه، اهواز،اصفهان و قم خواهیم داشت.
مسوول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور با بیان این که در حال حاضر برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در سایر شهرها وجود ندارد، گفت: ما در انتخابات مجلس نهم حدود ۲ هزار و ۵۰۰ صندوق اخذ رای الکترونیکی داشتیم اما در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری حدود ۳۴ هزار صندوق خواهیم داشت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: ما درخواست خود را برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در سال ۹۶ به شورای نگهبان ارسال خواهیم کرد و قطعا اگر دولت، شورای نگهبان و مردم نتایج برگزاری انتخابات تمام مکانیزه را در این دوره ببینند کمک می کنند تا بودجه لازم اختصاص و انتخابات را به صورت تمام مکانیزه در سراسر کشور برگزار کنیم.
آذوح
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn