روحانی: ما از انتقاد کنندگان می خواهیم با شناسنامه حرف بزنند

آذوح: حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، روز سه شنبه 29 آوریل 2014 ضمن حمله به کسانی که دولت را "تخریب" می کنند از آنها خواست تا با شناسنامه حرف بزنند و بگویند که وابسته به کدام جناح هستند.
روحانی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب تهران گفت عده ای با "پول و بیت المال مردم" دولت منتخب را تخریب می کنند و از آنها خواست تا " با نام جناح خود سخن بگویند نه با نام ملت ایران."
روحانی گفت: "امروز راهی جز اعتدال، وحدت، ‌همراهی و هم زیستی مسالمت‌آمیز نداریم و ما اجازه ندهیم در تعامل سازنده با جهان، کسانی این فضا را بر هم بزنند."
در روزهای اخیر انتشار یک فیلم ویدئویی در باره سوابق سیاسی حسن روحانی بحث های زیادی را در ایران براه انداخته است. ویدیو "من روحانی هستم" ابتدا در چند دانشگاه ایران به نمایش گذاشته شد و روز یکشنبه در سایت یوتیوب در معرض دید همگان قرار گرفت.
از دید سازندگان این ویدئو، حسن روحانی "ایرانی مطلوب آمریکا" معرفی شده که در احقاق حقوق هسته ای ایران موفق نبوده است.
وزارت ارشاد ایران از عدم صدور مجوز برای این ویدئو خبر داد، و علی لاریجانی، رییس مجلس ایران هم مطالب آنرا "دروغ تاریخی" خواند.
روحانی در ادامه سخنان خود در نمایشگاه کتاب تهران از کمتر شدن دخالتهای دولت در همه امور و سپردن کارها به "پیشکسوتان و صاحبان فرهنگ" خبر داد و گفت: " صاحبان فرهنگ ما نیاز به ارشاد و گشت ارشاد ندارند."
Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn